آشنایی با اصول تیپ مردانه

چنان چه علاقه دارید که یک تیپ مردانه پرقدرت داشته باشید. بی شک لازم است اصول تیپ مردانه را بدانید.

نکه همه مردم دوست دارند خوش تیپ و زیبا دیده شوند یک موضوع انکار نشدنی می باشد ولی آیا این زیبایی به پوشش آقایان در برابر زنان بستگی خواهد داشت یا خیر ؟

اینکه بدانید چگونه از دید یک زن زیبا و خوش تیپ به نظر می آیید تنها به نگاه زنان بستگی ندارد هر مردی این را می داند که خوش تیپی و زیبایی اصلی می باشد. که نباید به آن بی توجه بود البته همیشه لباس هایی می باشد که خانم ها را خوشحال می کند. و به اصطلاح آنها را به مردان جذب می نماید.

اما لازم است بدانید که اگر هر چیزی به یک پسر بچه قد بلند می آید شاید مناسب یک فرد با قد متوسط و بازوهای بزرگ نخواهد بود .

شناختن اصول تیپ مردانه و به اصطلاح تیپ قوی و سنگین مثل فهمیدن قانون های ساده زیبایی شناسی می باشد. لزومی ندارد که یک متخصص باشید تنها باید ساده دید و خود را با جذبه تصور نمود .

اصول پوشش مردانه چیست ؟

این اصول از چه چیزهایی تشکیل خواهد شد خوب قطعا موارد بسیاری در شکل گیری تیپ نهایی مردانه موثر خواهد بود. از جنس لباس ، از رنگ و چگونگی ست کردن حتی نوع مکان و محیطی که قرار است در آن حضور یابید. همه اینها برای تیپ مردانه خیلی تاثیرگذار می باشند .

توجه کنید که این مطلب فقط برای مردان قدرتمند خواهد بود. که علاقه دارند یک ظاهر بسیار متفاوت در مقابل دیگران داشته باشند. و ابهت و مردانگی در ظاهر آن ها به طور کامل نمایان و پیدا می باشد .

آشنایی با اصول تیپ مردانه

تیپ مردانه چه خصوصیاتی دارد ؟

هنگامی که حرف از اصول تیپ مردانه می شود با کلماتی مانند سنگین ، قوی و دخترکش مواجه خواهیم بود.

البته ممکن است بعضی کلمات دیگر هم باشد که در ظاهر معنی جالبی نخواهند داشت. ولی حقیقت موضوع چیزی خلاف این تعریف های عجیب و غریب نمی باشد .

برخی از مردم تصور می کنند در صورتی که مرد پیراهن صورتی بر تن کند از سنگینی او کم خواهد شد.

ولی فکر کنید که این پیراهن صورتی راه راه با یک شلوار جین و یک کتونی سفید ترکیب گردد. آیا دختران به چنین مردی جذب نمی شوند؟ لذا ساده خواهد بود هنگامی که بیان میکنیم اصول تیپ مردانه منظور همان نوعی لباس پوشیدن می باشد که موجب جذب شدن خانم ها خواهد شد. خانم ها مردانی با این نوع استایل را دوست دارند .

اصول تیپ مردانه از نظر ژورنالیست ها

پیش از آنکه یک نکاتی در مورد خوب پوشیدن که خانم ها را جذب می نماید بیان کنیم لازم است ابتدا تقسیم بندی کلی اصول تیپ مردانه را نام ببریم :

تیپ روزمره :

طبق یک نظر سنجی از 1000 زن ، چهل درصد از آنها تیپ های تصادفی مردانه را دوست دارند. و در حقیقت 17 درصد از آنها از شلوار جین و تی شرت خوششان می آمد یعنی در تعریف دقیق تر باید گفت که یک پیراهن سفید و جین آبی لباس مورد علاقه خانم ها می باشد .

جهت تیپ زدن بر پایه 40 درصد از آن چیزی که زنان دوست دارند تنها لازم می باشد که اندازه و سایز پیراهن و شلوار با قواره و استایل شما مناسب بوده باشد. این نوع از اصول تیپ مردانه را به اصطلاح عموم استایل روزمره خواهند گفت.

این مدل از پوشش تقریبا برای همه افراد جذاب خواهد بود و در قسمت های گوناگون می توانید این سبک را انتخاب نمایید .

تیپ روزمره و کاری:

در استایل مدرن و حرفه ای که مقداری از تیپ روزمره هوشمندانه تر می باشد . مردان لباسی را خواهند پوشید که علاوه بر اوقات فراغت تا حدی برای محل کار هم مناسب باشد.

در استایل های های ژورنالیستی مورد بیان شده Chinos نامیده می شود این نوع لباس از نظر خانم ها بسیار سکسی و جذاب نمی باشد . ولی برای زنان باهوش و با مقدار کمی شیطنت مناسب به نظر می رسد .

تیپ بیزینس من :

اصول تیپ مردانه و سنگین مثل یک بیزینس من چیزی میباشد که در اکثر اوقات زنان را می تواند دیوانه نماید این نوع تیپ یک سبک خیلی ساده با تصویری منظم و حرفه ای بوده است البته در مقایسه با دیگر سبک ها این تیپ مردانه زیاد هم جالب نمی باشد .

ژاکت کشمیری ، پیراهن دکمه دار ، شلوار لی با خط اتوی معمولی و بوت های چرم نسبتا رسمی چیزی نمی باشد که با دادن حس و حال بیزینس هر زنی را مجذوب خود نماید .

تیپ رسمی و کاری :

ولی تیپ مردانه رسمی/ بیزینسی استایلی می باشد. که از نظر هر زنی یک مرد را می تواند جذاب ، سنگین و گیرا نشان دهد کت و شلوار یک نمونه روشن این تیپ می باشد. که به زنان جنبه های قدرت بالا و هوشمندی را القا می نماید.

لازم است بدانید چنین تیپی اعتماد به نفس خوبی به وجود می آورد چون خیلی تمیز و کلاسیک خواهد بود .

آشنایی با اصول تیپ مردانه

ترفندهایی برای یک تیپ سنگین مناسب آقایان

آستین های رول شده :

بازو از نظر خانم ها خیلی جذاب خواهد بود در صورتی که جز آن مردانی می باشید که تیپ مردانه و تقریبا ورزشی مورد قبول شما می باشد.

از تاثیرگذاری پیراهن آستین کوتاه غافل نشوید تا زدن و رول کردن آستین این پیراهن برای خیلی از خانم ها بسیار گیرا و قدرتمند می باشد .

لوازم جانبی مردانه را فراموش نکنید :

بی شک کراوات یکی از وسایل جانبی برای تیپ مردانه با کت و شلوار به حساب می آید.

برخورداری از عینک دودی خوشرنگ و مناسب ، کمربند کلاسیک ، کیف پول و نیز یک ساعت نه خیلی بچگانه و نه خیلی براق هر زنی را می تواند جذب شما نماید .

رایحه مناسب :

داشتن یک بو و عطر خوب چیزی می باشد که هم برای مردان و هم برای زنان خیلی جذاب خواهد بود. به کار بردن عطرهای تند و خیلی شیرین مردان را سبک نشان خواهد داد. البته در انتخاب عطر همه چیز به بو و رایحه اصلی بدن فرد بستگی دارد .

سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه