استایل تابستانی مردانه مطابق با مد سال 2022

داشتن یک استایل خاص و منحصر به فرد، همیشه به شما کمک می کند تا مانند یک ستاره بدرخشید و همیشه آراسته و زیبا به نظر برسید. ولی اینکه در این استایل از چه سبک پوششی استفاده کنید، بسیار اهمیت دارد. به جرات می توان گفت یکی از جذاب ترین استایل هایی که در سال جدید با آن روبرو بودیم، استایل های مردانه می باشند. پس در ادامه با استایل تابستانی مردانه مطابق با مد سال 2022 آشنا شوید. 

استایل تابستانی مردانه در سال 2022

شاید اگر قرار باشد بین استایل های تابستانه و زمستانه یکی را انتخاب کنیم، بدون شک به سراغ استایل تابستانه برویم. چرا که این سبک از پوشش، در فصل تابستان همیشه متفاوت است و دلیل اصلی آن هم، تنوع پوشش و سبک لباس های زیادی است که افراد در فصل گرم سال می توانند داشته باشند. در صورتی که این میزان تنوع در زمستان وجود ندارد. بنابراین هر ساله استایل های جدیدی ترند شدند که باعث شد افراد زیادی آن ها را دنبال کنند. در اصل این که بتوانید مطابق استایل روز لباس بپوشید، به شما کمک می کند همیشه آراسته و به روز باشید و با مد قدم بردارید. از آنجایی که هر فصلی لباس خاص خود را می طلبد، برای داشتن یک استایل تابستانه شیک، لازم است که به طرح و رنگ و جنس لباس توجه ویژه ای کنید.

استایل تابستانه مردانه

از جمله مهمترین استایل های تابستانه

مهمترین استایل های تابستانه که به تازگی در بین افراد شهرت پیدا کرده است. استفاده از انواع رنگ های تابستانه ای است که می توانند به سادگی با انواع سبک لباس ها ست شوند. پوشش رنگ های سرد و خنثی، به تازگی در فصل تابستان ترند شده اند. که باعث می شود تا افراد همیشه احساس خنکی داشته باشند و گرما را کمتر احساس کنند. شاید در گذشته تنها پوشیدن لباس های نخی و پیراهن های خنک برای زنان توصیه می شد. ولی امسال شاهد انواع پیراهن های خنک و نخی هستیم که در رنگ بندی های گوناگون و در انواع طرح دار، در بازار موجود هستند. مردان و پسرانه زیادی در همه گروه سنین از آن ها در استایل خود استفاده می کنند.

به جرات میتوان گفت پوشیدن انواع پیراهن های نخی و خنک که به اصطلاح به آنها پیراهن هاوایی گفته می شود. در رنگ های روشن و زیبا امروزه به یکی از شیک ترین استایل ها در بین مردان تبدیل شده است. معمولا این سبک از پیراهن ها با انواع شلوارهای اسپرت ست می شوند. در عین زیبایی، خنک و راحت هستند و به نوعی در گرما به پوست اجازه تنفس می دهند. همچنین باعث می شوند تا بوی نامطبوع از بدن دور شود و فرد احساس راحت تری داشته باشد.

انواع بهترین استایل تابستانه مردانه در سال 2022

پوشاک آقایان در فصل تابستان در انواع متفاوتی تقسیم بندی می شوند که میتوان آنها را به صورت زیر دسته بندی کرد:

·        استفاده از پیراهن های گشاد و نخی که به دلیل گستردگی رنگ و نقشی که دارند، جذابیت زیادی در هر استایل ایجاد می کنند و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته اند. این پیراهن ها به راحتی با شلوار لی، کتان، شلوارک و .. ست می شوند و سبکی راحت و تابستانه ایجاد می کنند.

·        استایل مونوکروم که به نوعی از استایل مردانه گفته می شود که در ان از یک ترکیب رنگ تابستانه خنک و راحت استفاده می شود که در آن رنگ کل استایل و حتی جنس لباس ها یکسان است و این تناسب به نوعی در کل ست برقرار می باشد. این استایل خاص و جذاب به نوعی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

  • استایل خیابانی که در آن معمولا انواع تیشرت های لانگ و بلند در رنگ بندی و طرح های متفاوت با شلوارهای بگ گشاد ست می شوند. استایل راحت و متفاوتی را ایجاد می کنند.
  • · تیپ تابستانی مردانه اسپرت که در آن به راحتی می توان یک ترکیب جذاب با تیشرت و شلوار ایجاد کرد که در عین آراستگی که دارد، بسیار شیک و زیبا می باشد.
  • استایل کلاسیک که معمولا برخی از آقایان از آن استفاده می کنند. در این استایل آنها از یک پیراهن آستین کوتاه یا بلند مردانه با شلوار پارچه ای اسپرت استفاده می کنند که ترکیب آن با کفش های کالج بسیار زیباست.

·        استایل کژوال که افراد زیادی به سمت آن روی می آورند و دلیل آن هم این است که این استایل همیشه ترند سال بوده و طرفداران خاص خودش را دارد.

استایل تابستانه مردانه

نکات مهم در داشتن استایل تابستانه مردانه مطابق با مد سال 2022

اگر دوست دارید که همیشه طبق مد لباس بپوشید و به روز باشید، باید به نکات مهمی توجه کنید. این نکات به شرح موارد ذکر شده در زیر هستند:

در نظر داشته باشید که به کجا می روید و قرار است با چه کسی ملاقات کنید. چرا که استایل مردانه در یک مراسم فارغ التحصیلی، یا قرار دوستانه و یا یک ملاقات کاری و … متفاوت است.

  • همه چیز را ساده و سبک نگه دارید. از انواع لباس های ساده ای استفاده کنید که همیشه به روز هستند و شیک می مانند.
  • از رنگ های مکمل استفاده کنید تا جلوه استایل شما جذاب تر شود.
  • به جزئیات در استایل خود توجه کنید. برای مثال شلوار خیلی بلند که به روی کفش جمع شده باشد و یا کفش های چرمی گل آلود زیبایی استایل شما را می گیرند.
  • از سبک های خاصی استفاده کنید. برای نمونه استایل تمام مشکی، استفاده از شلوار جین با بلوز جین، استفاده از رنگ های پرکاربرد، لباس های پرکاربرد مانند کت تک، پیرهن مشکی و سفید و …. را مدنظر قرار دهید.
  • از هر رنگ مطابق با نوع فصل استفاده کنید.

کلام آخر

داشتن بهترین استایل تابستانی مردانه که مطابق با مد سال 2022 باشد، نیازمند رعایت اصول و قوانین خاصی است. بنابراین برای داشتن یک استایل جذاب، تنها کافی است سلیقه خود را به روز کنید. کمی به دور و اطراف خود بیشتر نگاه کنید تا با جدیدترین سبک های استایل که امروزه همه از آن استفاده می کنند آشنا شوید. به این صورت می توانید همیشه به روز باشید. 

سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه