استایل های جذاب با انواع پیراهن مشکی

شاید تصور کنید که داشتن یک استایل جذاب و به روز برای پوشاک آقایان، کار سختی به نظر برسد و بارها با حسرت به کسانی نگاه کنید که استایل های آن ها همیشه ترند و جذاب است. ولی تنها کافی است کمی سلیقه خود را به روز کنید. چرا که داشتن یک استایل و پیراهن مردانه به روز کار سختی نیست و باید به یکسری نکات مهم توجه کنید تا به زیباترین حالت پوشش خود دست پیدا کنید. در این جا با آشنایی با استایل های جذاب با انواع پیراهن مشکی با ما همراه باشید.

استایل های جذاب با انواع پیراهن مشکی

یکی از جذاب ترین استایل هایی که هیچ زمانی از مد نمی افتد و همیشه در برند انواع زنان و مردان ترند است، داشتن یک استایل جذاب با رنگ مشکی می باشد. به این ترتیب یکی از مهمترین مواردی که باعث می شود مردان خوش پوش تر به نظر برسند، استفاده کردن از انواع پیراهن های مشکی در استایل است. با وجود اینکه مشکی معمولا با هر پوششی ست می شود، ولی باز هم اغلب افراد نمی دانند که چطور باید از آن استفاده کنند تا استایل جذاب تر و بهتری داشته باشند. پس بهتر است که با برخی از انواع استایل های جذاب با انواع پیراهن مشکی آشنا شوید.

استایل راحتی و خیابانی با پیراهن مشکی

از آنجایی که همیشه پیراهن مشکی استایل جذاب تر و مردانه تری به آقایان می بخشد، پس نباید از این ست جذاب در استایل روزانه گذشت. از مهمترین ویژگی های پیراهن مشکی این است که به راحتی می توان با آن انواع استایل ها را داشت و از آن ها لذت برد. پس با انواع استایل های راحتی با پیراهن مشکی آشنا شوید.

استایل های جذاب با انواع پیراهن مشکی

پیراهن مشکی با شلوار جین

فرقی نمی کند که شلوار جین شما چه رنگی باشد، می تواند طوسی، آبی روشن، سرمه ای، یخی و یا هر رنگ دیگری باشد. برای داشتن یک استایل راحتی با پیراهن مشکی و شلوار جین، بهتر است که به سراغ پیراهن های مشکی طرح دار مردانه بروید که ظاهر اسپرت تری به شما می بخشند.

پیراهن مشکی با جاگر

جاگرها امروزه در بین جوانان بسیار ترند شده است. بنابراین بهترین پیراهن های مشکی که می توانید با جاگر ست کنید، پیراهن های آستین کوتاه اسپرت و طرح دار است.

پیراهن مشکی با شلوار کتان

شلوارک های خیابانی معمولا در کنار انواع پیراهن های آستین کوتاه مشکی طرح دار، بهترین انتخاب برای مناطق ساحلی و شمال کشور محسوب می شوند. پس در مسافرت نیز می توانید بهترین استایل را با پیراهن مشکی داشته باشید.

استایل های رسمی با پیراهن مشکی

هر چه از کاربرد انواع پیراهن مشکی گوییم باز هم کم است. بنابراین بهتر است به سراغ استایل های رسمی بروید که می توانید با این پیراهن داشته باشید. اگر فردی هستید که همیشه به این نوع پوشش علاقه دارید، می توانید از ایده های جذاب زیر استفاده کنید.

پیراهن مشکی با کت و شلوار

پیراهن مشکی که در اینجا می توانید استفاده کنید، باید آستین بلند و ساده و اسپرت باشد. این نوع رنگ از پیراهن با وجود آن که به همه رنگی می آید ولی در کنار یک کت و شلوار  بهتر است با انواع کت و شلوارهای رنگ تیره ست شود.

پیراهن مشکی با کت تک و شلوار تک

اگر دوست ندارید که با پیراهن مشکی خود کت و شلوار ست بپوشید، می توانید یک شلوار مشکی پارچه ای و یا کتان را با پیراهن مشکی خود ست کنید و از انواع کت های رنگی و یا تناژ رنگ های سرمه ای، طوسی، سبز، خاکی، کرم و .. استفاده کنید که بسیار به جذاب شدن استایل شما کمک می کند.

استایل های روزانه با پیراهن مشکی

اگر دوست ندارید که با پیراهن مشکی استایل خیلی رسمی و یا خیلی راحتی داشته باشید، بهتر است از ایده های زیر استفاده کنید که برای شما مناسب تر هستند.

پیراهن مشکی با شلوار کتان

پوشیدن شلوار کتان در رنگ های سرمه ای، سبز، کرم، طوسی و هر رنگی که به آن علاقه دارید، در کنار پیراهن مشکی ساده و یا طرح هایی ریز که چندان نمایان نیستند، یک انتخاب مناسب برای داشتن یک استایل روزانه ساده و جذاب است.

پیراهن مشکی با شلوار کتان و تیشرت

برای داشتن یک استایل روزانه جذاب با پیراهن مشکی. می توانید از پیراهن های طرح دار مشکی استفاده کرده و آن را با یک شلوار کتان ست کنید. می توانید دکمه های پیراهن را باز گذاشته و زیر آن یک تیشرت با رنگ دلخواه خود بپوشید که باعث زیباتر شدن استایل شما می شود. توجه داشته باشید در صورت طرح دار بودن پیراهن. بهتر است تیشرت ساده و در صورت ساده بودن پیراهن، از تیشرت های طرح دار استفاده کنید.

نکات مهم در استایل کردن پیراهن مشکی

به صورت کلی یکی از مهمترین آیتم های مد در بین مردان، استفاده از انواع پیراهن های مشکی می باشد که باعث می شود آراسته تر و جذاب تر به نظر برسند. ولی از آنجایی که بعضی از مواقع پوشیدن یک پیراهن ساده مشکی خسته کننده به نظر می رسد، با رعایت نکات زیر می توانید همیشه یک استایل جذاب داشته باشید:

  • استایل خود را تنها به یک سبک اختصاص ندهید.
  • به نوع استایل خود توجه کنید و سپس پیراهن را با شلوار، کفش و یا تیشرت خود ست کنید.
  • در نظر داشته باشید که به کجا قرار است بروید.
  • به تفکیک رنگ ها دقت کنید.
  • به جنس و متریال پارچه دقت کنید.
  • سعی کنید همیشه انواعی از پیراهن های مشکی را در مدل های طرح دار، آستین بلند و آستین کوتاه در کمد خود داشته باشید.
  • پیراهن مشکی را همیشه با رنگ مشکی ست نکنید و سعی کنید رنگ های دیگری را در کنار آن به کار ببرید. چرا که در جذاب تر شدن استایل شما تاثیر دو چندان دارد.

کلام آخر

با توجه به کاربردی بودن این رنگ در بین لباس ها، باز هم گاهی استایل کردن آن کمی سخت می شود. ولی نیازی نیست نگران باشید. تنها با چند روش ساده و کاربردی میتوانید بهترین استایل روز را از آن خود کنید. تنها کافی است با انواع روش داشتن استایل های جذاب با انواع پیراهن مشکی آشنا شوید.

سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه