ترفندی برای شیک پوشی (پروپ پیراهن)

ترفندی برای شیک پوشی در پیراهن

در پوشاک آقایان پیراهن جایگاه ویژه ای دارد .

خیلی ها هستند که عاشق پوشیدن پیراهن هستند . پیراهن مردانه هم مناسب جلسات کسب و کار و هم میهمانی ها و مجالس هستند . حتی میشه برای تیپ های اسپرت هم از پیراهن مردانه استفاده کرد. اما متاسفانه گاهی همین پیراهن ممکنه باعث بشه ما احساس خوبی نسبت بهش نداشته باشیم . تا به حال یک را  پیراهن بدون بستن کراوات زیر کت یا ژاکت پوشیده اید ؟ مسلما بله  در این حالت اگر دو دکمه اول را نبندید . (که معمولا برا تیپ های اسپرت اینگونه هست) سنگینی کت و یا ژاکت باعث چروکیده شدن و ظاهر بد پیراهن شما میشود .البته این میتواند حتی بدون ژاکت و یا کت هم اتفاق بیوفتد . اما یه راه حل ساده وجود دارد و آن استفاده از پروپ (نگه داشتن) پیراهن می باشد .

شیرت پروپ

شیرت پروپ یا پروپ پیراهن یک جفت قطعه نازک پلاستیکی هست که از اول در پیراهن و یا جعبه اون موجوده و استفاده از اون بسیار آسونه  و براحتی نصب میشه .در زیر میتونید روش استفاده از پروپ پیراهن رو ببینید .

 

 

 

نگهدارنده پیراهن در پوشاک آقایان

بدون شک ShirtProp (نگه دارنده پیراهن) یک اختراع ساده اما بسیار مفید در مد و لباس میباشد .

نوار های چسبناکی را که در داخل پیراهن  قرار می گیرند ، باعث می شوند بلافاصله بلوز یا پیراهن ساختاری بسیار مناسب پیدا کند . مخصوصا برای افرادی که نیاز به نگاه هوشمندانه دارند . فقط کافیست پروپ پیراهن را تهیه کنید آن را از داخل پیراهن بچسبانید . سپس یقه به طور طبیعی بلند می شود و ساختار خوب را در پیراهن شما ایجاد می کند .

البته در هنگام خرید پیراهن همیشه دقت داشته باشید .

پیراهن مردانه ای که قصد خریدش را دارید از هر لحاظی مناسب باشد . و در نظر داشته باشید پیراهن های با کیفیت و مرغوب از دولایه تشکیل میشوند که پارچه آنها هم بادوامترند هم از نرمی خوبی برخوردارند. پیراهن مردانه

سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه