نکاتی برای شیک پوشی آقایان

نکات مهم برای شیک پوشی آقایان ،برای جذابیت بیشتر این اصول را رعایت کنید

هر کاری اصول و قواعد خاص خود را دارد و شیک پوشی آقایان از این امر مستثنی نبوده و نیست. خوشبختانه اصول و قواعد شیک پوشی آقایان قوانین مشخص و محدودی دارد و با کمی تمرین و تکرار می‌توان به آن‌ها مسلط شد. فراموش نکنید که شیک پوش‌ها در اجتماع چند قدم از بقیه جلوتر هستند و فاصله کمتری با موفقیت در شغل و روابط دارند بنابراین یادگیری این اصول و قواعد و رعایت آن‌ها قطعا ارزش صرف وقت و هزینه را دارد.

حداقل یک دست کت و شلوار تیره نیمه رسمی داشته باشید

شما در کنار کت و شلوار رسمی مهمانی خود به یک دست کت و شلوار بیزنسی هم نیاز دارید که بهتر است از رنگ تیره مثل خاکستری یا سرمه‌ای انتخاب شود. اگر بودجه کافی دارید می‌توانید یک دست کت و شلوار دیگر هم در رنگ روشن‌تر تهیه کنید تا تیپ‌هایی متنوع‌تر و هماهنگ‌تر برای خودتان بسازید.

طرح‌ها را بر اساس اندام خود انتخاب کنید

طرح‌های لباس انواع مختلفی دارند، شما باید خواص این طرح‌ها را بیاموزید و از هر طرحی برای منظور خاصی استفاده کنید. مثلا اگر می‌خواهید بالاتنه خود را لاغرتر نشان دهید بهتر است از طرح راه راه عمودی استفاده کنید و یا اگر می‌خواهید شانه‌ها را عریض‌تر نشان دهید از طرح چهارخانه با رنگ روشن کمک بگیرید.

کتتان را با اتوی پرسی اتو کنید

داشتن لباس‌های مرتب و اتو شده در شیک پوشی اهمیت زیادی دارد اما اتو کردن برخی لباس‌ها از جمله کت مردانه با اتوی مردانه کار ساده‌ای نیست. برای اتو کردن کت بهتر است آن را به اتوشویی بدهید و یا برای خرید یک اتو پرس مناسب سرمایه گذاری کرده و همیشه کت خود را با آن اتو بزنید.

بین فلزات طلایی و نقره‌ای یکی را انتخاب کنید

فلزات بخش مهمی از استایل مردانه هستند که در سگک کمربند، بند ساعت و قسمت‌های خاصی از کت و کیف و کفش یافت می‌شوند. اگر می‌خواهید تیپی یکدست و هماهنگ داشته باشید سعی کنید این قسمت‌های فلزی را با هم هماهنگ کرده و ترجیحا از فلزات طلایی و نقره‌ای در کنار هم استفاده نکنید

رنگ‌ها را بر اساس فصل انتخاب کنید

راه‌های مختلفی برای انتخاب رنگ لباس وجود دارد اما انتخاب رنگ برای لباس‌های مردانه بهتر است بر اساس فصل و شرایط آب و هوایی انتخاب شود، کارشناسان توصیه می‌کنند رنگ‌های تیره و خنثی مثل مشکی و خاکستری و قهوه‌ای را در فصل‌های سرد و رنگ‌های روشن مثل سفید و آبی و صورتی و … را در فصل‌های بهار و تابستان استفاده کنید.

بین چرم مشکی و قهوه‌ای یکی را انتخاب کنید

چرم در لباس‌ها و اکسسوری‌های مردانه جایگاه خاصی دارد و آن را ارتقاء می‌دهد اما اگر شما قصد دارید از چرم در استایل خود استفاده کنید آن را به یک رنگ محدود کنید و از دو رنگ چرم کنار هم استفاده نکنید. به خصوص چرم مشکی و قهوه‌ای که در کنار یکدیگر ترکیب جالبی به وجود نمی‌آورند.

همیشه رسمی‌تر از حد انتظار لباس بپوشید

هیچ اشکالی ندارد اگر شما شیک پوش‌ترین فرد یک مهمانی یا مجلس باشید و رسمی‌ترین لباس ممکن را بپوشید. اما اگر برعکس این حالت اتفاق بیفتد یعنی تیپ شما از حدی که برای آن مهمانی و مجلس مشخص شده‌است کمتر رسمی باشد دچار اشتباه مد شده اید بنابراین همیشه احتیاط را در نظر بگیرید و کمی رسمی‌تر باشید.

اکسسوری‌های خاص برای شیک پوشی آقایان ضروری هستند

اکسسوری‌های مردانه شامل دستمال گردن، کلا، جواهرات مردانه، کمربند و دیگر اکسسوری‌ها اگر از رنگ‌های جالب و طرح‌های خاص و متفاوت انتخاب شوند جلوه زیبایی به استایل شما می‌دهند. مثلا اگر استایل شما ساده و تکراری به نظر می‌رسد می‌توانید با اضافه کردن یک دستبند یا دستمال گردن زیبایی آن را چند برابر کنید.

سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه