فروشگاه لباس مردانه

در این مقاله قصد بررسی فروشگاه لباس مردانه و نکات قابل توجه در آن را داریم. در صورتی که شما نیز به تازگی فروشگاه لباس مردانه

راه اندازی نموده اید و یا قصد راه اندازی آن را دارید می توانید به مطالب زیر توجه نمایید.

بررسی فروشگاه لباس مردانه

امروزه راه اندازی انواع فروشگاه ها بین افراد رواج پیدا نموده است. فروشگاه لباس مردانه همان طور که از نام آن مشخص می باشد، مکانی جهت فروش انواع لباسهای مردانه می باشد.

در صورتی که قصد راه اندازی این نوع از فروشگاه را دارید لازم است به نکاتی توجه نمایید تا بتوانید بهترین نتیجه را از فروش خود کسب نمایید.

ویترین فروشگاه لباس مردانه

اولین چیزی که مشتریان در فروشگاه لباس مردانه با آن رو به رو می شوند، ویترین مغازه است بنابراین ایجاد ویترین چشم نواز و زیبا اولین چیزی است باید  به آن اهمیت داد.

بهتر است زیبا ترین و بهترین لباس مردانه را در ویترین قرار دهید تا در معرض دید مردم قرار بگیرند و توجه آن ها را جلب کنند.

در چیدن ویترین افراط نکنید و تمام لباس ها را در ویترین قرار ندهید. بهتر است چند لباس را به عنوان نمونه قرار دهید.

اگر ویترین را شلوغ کنید لباس ها در میان دکور رنگارنگ و شلوغ گم می شوند و آن طور که باید نمی توانند معرف فروشگاه شما شوند.

ویترین شلوغ نه تنها مشتری جذب نمی کند بلکه  نتیجه عکس می دهد. هم چنین سعی کنید هر چند مدت یکبار ویترین خود را تغییر دهید و تنوع به وجود بیاورید

و کار های جدید را در معرض نمایش قرار دهید. در این صورت مشتری برای خرید کردن ترغیب می شود.

نور پردازی فروشگاه لباس مردانه

فروشگاه لباس مردانه

نور پردازی اهمیت زیادی دارد و کمک می‌ کند محیط فروشگاه گرم و دلباز شود. نورپردازی کمک می کند که لباس ها زیباتر نشان داده شود.

نورپردازی باید متناسب با نوع فروشگاه باشد. اغلب از نورپردازی کلاسیک و رنگ برای فروشگاه لباس مردانه استفاده می شود.

البته باید این نکته را یاد اور شدکه در میزان تیره بودن افراط نکنید، چرا که مشتری برای حضور در فروشگاه دچار رعب و ترس می شود.

مسیر حرکتی

فروشگاه لباس مردانه

مسیر حرکتی باید معرف فروشگاه باشد. مسیر حرکتی را طوری طراحی کنید که مشتریان از یک سمت وارد شوند و در فروشگاه گردش کنند و از اجناس داخل فروشگاه دیدن کنند

و در نهایت به مسیر خروجی هدایت شوند. مسیر حرکتی مناسب باعث می شود که فروشگاه و اجناس برای مشتریان شناخته شود.

در مسیر حرکتی نباید ازدحام و شلوغی باشد و یا اینکه مسیر حرکتی نباید انقدر تنگ باشد که دو نفر کنار هم نتوانند حرکت کنند.

همچنین انقدر هم خلوت نباشد که فروشگاه لباس مردانه را خلوت و فاقد جنس نمایان کند. باید طوری باشد که مشتری بتواند به راحتی در مسیر حرکت کند.

دکوراسیون فروشگاه لباس مردانه

فروشگاه لباس مردانه

دکوراسیون و نحوه چینش لباس ها باعث افزایش فروش و جذب مشتری در فروشگاه لباس مردانه می شود.

سعی کنید دکوراسیون فروشگاه را طوری طراحی کنید که اجناس شما را معرفی کند و باعث جذب مشتری شود.

دکوراسیون نباید طوری باشد که مشتری ها را بترساند و آن ها را فراری دهد. دکوراسیون باید باعث آرامش مشتری شود.

از دکوراسیون شلوغ دوری کنید. زیرا فروشگاه را کوچک تر نشان می دهد و تمرکز بر روی اجناس را کاهش می دهد.

در دکوراسیون از مانکن ها کمک بگیرید و لباس ها را بر آن بپوشانید تا تنخور لباس ها را به مشتری نشان دهید.

همچنین از اینه ها به خصوص اینه های قدی هم در دکواسیون استفاده کنید تا زمانی که مشتری لباس را به تن کرد بتواند خود را در آینه تماشا کند.

اتاق پرو فروشگاه لباس مردانه

فروشگاه لباس مردانه

وجود اتاق پرو برای فروشگاه های لباس به خصوص فروشگاه لباس مردانه  اهمیت زیادی دارد و نباید از آن غافل شوند.

در نتیجه حتما قسمتی از فروشگاه را به اتاق پرو اختصاص دهید تا مشتری بتواند به راحتی لباس مورد نظرش را به تن کند و تنخور آن را ببیند.

سعی کنید در داخل اتاق پرو اینه قرار دهید تا مشتری بتواند خود را نگاه کند. بهتر چند اتاق پرو داشته باشید تا اگر‌ همزمان چند مشتری داشتید، شلوغی ایجاد نشود و مشتریان برای پرو لباس منتظر سایرین نباشند.

راهنمایی

راهنمایی مشتری در فروشگاه لباس مردانه دارای اهمیت بسیاری می باشد. شما جهت راهنمایی مشتری باید دو نکته ی اساسی را رعایت نمایید

اولا این که بهتر است مشخصات لباس ها از جمله قیمت روی برچسب هایی بالای قفسه ی هر لباس نوشته شود تا مشتری بتواند با خیال راحت اقدام به انتخاب لباس نماید

و استرس قیمت های بالا را نداشته باشد و یا این که هر دقیقه مجبور به پرسیدن قیمت محصولات از شما نباشد.

نکته ی دوم این است که شما باید افرادی را در فروشگاه به عنوان راهنما استخدام نمایید که مشتری ها را در انتخاب بهتر لباس ها یاری نموده

و علاوه بر راهنمایی مشتری سبب افزایش فروشبا تبلیغات به مشتری شوند. البته این تبلیغات نباید طوری باشد که موجب اذیت و آزار مشتری ها شده و حوصله ی آن ها را سر ببرد.

همچنین بخوانید درباره: بهترین مدل های کت و شلوار دامادی

فروش اکسسوری

فروشگاه لباس مردانه

از جمله نکاتی که می تواند فروش فروشگاه لباس مردانه شما را بالا ببرد فروش اکسسوری در کنار لباس مردانه می باشد.

دقت داشته باشید که افرادی که به فروشگاه لباس مراجعه می کنند تمایل دارند تا تمام لوازم مورد نیاز خود را ازیک فروشگاه تهیه نمایند.

به همین سبب می توانید در کنار لباس ها  انواع کراوات، پاپیون، دستمال گردن، کمربند و حتی ساعت و عینک نیز بفروشید

و هنگامی که مشتری لباسی را امتحان می کند می توانید اکسسوری ست آن لباس را به او پیشنهاد بدهید.

جمع بندی

امروزه راه اندازی انواع فروشگاه ها بین افراد رواج پیدا نموده است. فروشگاه لباس مردانه همان طور که از نام آن مشخص می باشد،

مکانی جهت فروش انواع لباسهای مردانه می باشد. در صورتی که قصد راه اندازی این نوع از فروشگاه را دارید لازم است

به نکاتی توجه نمایید تا بتوانید بهترین نتیجه را از فروش خود کسب نمایید. از جمله ی این نکات توجه به ویترین، نورپردازی، اتاق پرو، مسیر حرکت و… است.

سایت کرال نمایندگی انواع مختلف پوشاک آقایان از جمله کت و شلوار ، تی شرت و … می باشد.

سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه